poniedziałek, 23 grudnia 2013

Przepiśnik

Na temat przepiśnika mam wiele do pisania. Tak właściwie moja przygoda z nim zaczęła się gdy moja przyjaciółka przyniosła swój do szkoły. Od razu postanowiłam go zdobyć. Nastawiłam się na ten z biedronki ale zwlekałam z tym no i się stało. Wszystkie wykupiono! Nie spodziewałam się że aż tyle ludzi się nimi interesuje. Na początku byłam przygnębiona ale później wpadłam na genialny pomysł. Stwierdziłam że wykonam go samodzielnie . Wzięłam stary niepotrzebny 60 kartkowy zeszyt i owinęłam go zielonym papierem. Na okładce napisałam przepiśnik i przykleiłam zdjęcie babeczek które robiłam w Haloween. Wyglądał cudownie! Od razu postanowiłam podzielić go na rubryczki :

sałatki
słodycze
przekąski
dania główne
napoje

A wy macie przepiśniki? A może ja was zainspirowałam do zrobienia swojego? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz